مدیریت پشتیبانی پژوهش و فناوری

شرح وظایف:
  • 1- تکمیل و به‌روزرسانی بانک‌اطلاعاتی مربوط به فعالیت‌‌های پژوهشی اعضای هیات‌علمی دانشگاه و ارزیابی آثار و مدارک مربوط به این فعالیت‌‌ها و امتیاز‌دهی به آنان، بر اساس آیین‌نامه‌‌های مربوط

  • 2- تخصیص اعتبار ویزه پژوهشی اعضای هیات‌علمی بر اساس میزان فعالیت‌های پژوهشی انجام یافت

  • 3- حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی از محل اعتبار ویژه اعضای هیات‌علمی، در قالب آیین‌نامه «دستیار پژوهش»

  • 4- اجرای امور مربوط به پژوهشیار پسا دكتری بر اساس آیین‌نامه پسا دكتری

  • 5- حمایت از اعضای هیات‌علمی و دانشجویان دوره دکترای دانشگاه برای شرکت در همایش‌ها و سمینار‌های بین المللی

  • 6- حمایت از تولید آثار علمی در قالب تشویق پدید‌آورندگان مقاله‌ها و کتاب‌های چاپ شده

  • 7- کارشناسی و ارزیابی موضوعات با بارمالی نظیر دستیار پژوهشی، پژوهشیار پسا دکتری، اعتبار ویژه، و تشویق مقالات

  • 8- برنامه‌ریزی برای استفاده اعضای هیات‌علمی و دانشجویان دوره دکترای دانشگاه از فرصت‌های مطالعاتی در داخل و خارج از کشور، مطابق با ضوابط موجود

  • 9- مدیریت شبکه آزمایشگاهی (بیت) دانشگاه

  • 10- مدیریت ارائه خدمات پژوهشی و فناوری در قالب شبکه آزمایشگاهی دانشگاه به کاربران داخل و خارج از دانشگاه

  • 11- پشتیبانی سخت افزاری، نرم افزاری و انسانی در تهیه، نگهداری، سرویس، و نظارت بر تجهیزات آزمایشگاهی و پژوهشی موجود در سطح دانشگاه و واحد‌ها

  • 12- مدیریت و نظارت بخش پژوهشی سامانه جامع دانشگاهی (گلستان)

  • 13- تدوین، به‌روزرسانی و اجرای آیین‌نامه HSE

  • 14- نظارت بر تخصیص منابع ارزی و ریالی جهت خرید تجهیزات پژوهشی، پایگاه‌های اطلاعاتی و مجله‌های لاتین

  • 15- تدوين شيوه نامه‌ها، آیين‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرايی و بازنگری و به‌روزرسانی آن‌ها

  • 16- بررسی و پيشنهاد اعتبارات مورد نياز واحد‌های پژوهشی با توجه به برنامه‌های تعيين شده

  • 17- پیش‌بینی بودجه، اعتبارات پژوهشی و لوازم و تجهیزات مورد نیاز سالانه و ارسال گزارش به مراجع ذی‌ربط

  • 18- حمايت فعالیت‌‌های کتابخانه مرکزی دانشگاه در خصوص پایگاه‌‌های اطلاعاتی در دسترس و اشتراک پایگاه‌های اطلاعاتی جدید با توجه به نیاز دانشکده‌ها و پژوهشکده‌‌ها

  • 19- انجام کلیه امور اداری حوزه معاونت پژوهشی و فناوری

  • 20- هماهنگ نمودن فرایند‌های مالی در حوزه ستاد و مدیریت مالی دانشگاه

فهرست خدمات:
آزمایشگاه مرکزی
تجهیزات پژوهشی
فرآیندهای پژوهشی ویژه اعضای هیات‌علمی
همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور
فهرست سامانه‌ها:
سامانه رایانش موازی (سرمد)
نرم افزار محاسبه اعتبار و
اطلاعات تماس:
29902066
29902067
resvp [at] sbu.ac.ir